לתמיכה ו/או עזרה חייג:
טלפון: 1700-705-005לחץ לחיוג
ביקורות של לקוחות אודות סורגים


טלפונים ליצירת קשר
מבצע סורג לבטיחות ילדים

סורגים בעיצוב אישי

כאשר אתם ניגשים לרכישת סורגים, עשויה לקונן בכם המחשבה על התפשרות בעיצוב למען הבטיחות. למען האמת, לא רק שהתוצאה אינה בהכרח כזו, ניתן לנצל את הצורך בסורגים על מנת לתת BOOST רציני לעיצוב החדר. ישנם סורגים המהווים עבודת מעצבים שנועדו במיוחד לחדר המעוצב. סורגים אלו מכילים צורות יפות, חדות וקהות, אשר יוצרות הקבלה בין סורג לסורג ומאפשרות לכם לא רק להגן על ביתכם אלא גם לשפר את מראהו.

סורגים בעיצוב מתקדם

אם גם אתם מעוניינים בסורגים שנראים כמו אלו של בתי המלוכה הבריטיים, או אחוזות היוקרה במזרח אירופה הגעתם למקום הנכון. סורגים בעיצוב אישי ניתנים לרכישה עבור כל אחד מכם. סורגים אלו מכילים את כל האלמנטים שתהיו זקוקים להם בתחום האבטחה. קיבועם לקיר או לחלון תתבצע על ידי אנשי מקצוע שישאירו לכם בית מוגן ומעל לכל – מעוצב למשעי.

סורגים חזקים ועמידים

כפי שצוין לעיל, סורגים בעיצוב אישי יהיו תמיד עמידים וחזקים, ויכסו את ביתכם מפני כל ניסיון פריצה מן החלון. הם עמידים הן בפני ניסיון שבירה והן בפני זעזועים שנועדו לפרקם. סורגים אלו מוצעים בגבהים שונים, בהתייחס לסוג החלון או המפתח עליו יש להגן. הסורגים יסופקו בהתאמה אישית הן מבחינת חומר העשייה והן מבחינת המידות שלהם. כולם יהיו חזקים ועמידים ללא חת.

התאמה אישית לכל בית

ניתן להזמין שירות התאמה אישית לכל בית וחדר. יילקחו בחשבון פרמטרים שונים הן מענף העיצוב והן מענף הבטיחות: האם יש ילדים בחדר ? מהם הצבעים הדומיננטיים בו ? מהו גודל המפתח ? כיצד נראה עיצוב החדר מבחינה צורנית ? עכל בסיס כל הנתונים הללו – יסופקו לכם סורגים שיתאימו לחדר שלכם כמו כפפה. חשוב לבצע את הייעוץ הזה בטרם תיגשו לבחור סורגים בכוחות עצמכם.

מחירים נוחים

מחירם של סורגים בעיצוב אישי לא יכול להיות טוב יותר כעת. הטרנד לפיו דיירים מציבים סורגים בבתים שלהם הוא טרנד שתופס תאוצה, ובעתיד צפויה עליית מחירים בענף. נצלו את הזדמנותכם עכשיו, מגנו את ביתכם ורכשו פריט עיצובי ויפה מאין כמוהו.

תיאום מועד התקנה מתאים

מועדי ההתקנה שניתן לקבוע גמישים עבור כולם. החברה לאספקת סורגים בעיצוב אישי תשלח נציגי התקנה בזמן אשר תקבעו, אך על מנת למנוע תרחישים בלתי מתוכננים, מומלץ להתנהל ביום החופשי שלכם או ביום עבודה לא עמוס באופן יחסי. במהלך ההתקנה, ימליצו לכם אנשי הצוות על תוספים שונים אשר ניתן לבצע בסורג. לדוגמה, התקנת גלאי זעזועים. פעולה זו מומלצת עבור בתים בבניינים הממוקמים בסמוך לקירות בניין חיצוניים. במצב זה לא מגיעה רוח לסורגים ולכן בברירת המחדל שלהם הם לא סופגים זעזועים כלל. דווקא בשל כך חשוב להתקין את הגלאי, שכן התרחשות תסריט זעזועים בסורגים שלכם זו אינדיקציה לניסיון פריצה, ולכן הסורגים שלכם עוזרים לכם לגלות זאת גם כאשר אינכם בבית. מומלץ להתייעץ עם טכנאי מיגון בנושא זה.

Copyright © 2024 soragit.co.il. All rights reserved.

https://www.soragit.co.il/%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9D%2D%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%2D%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99/cp-78.htm

אתר זה מופעל ע"י מערכת SafeSHOP, חנות וירטואלית מבית SRV אחסון אתרים
צור קשר - דואר אלקטרוניצור קשר - דואר אלקטרוני צור קשר - טלפוןצור קשר - טלפוןמצא אותנו ב- Wazeמצא אותנו ב- Wazeפנה אלינו ב- WhatsAppפנה אלינו ב- WhatsApp
פא"י צדנלב"ש חת"ך רח"ל