לתמיכה ו/או עזרה חייג:
טלפון: 1700-705-005לחץ לחיוג
ביקורות של לקוחות אודות סורגים


טלפונים ליצירת קשר
מבצע סורג לבטיחות ילדים

מה חשוב לשאול לפני רכישת סורגים

במאמר זה נייעץ לכם לשאול מספר שאלות בטרם תרכשו סורגים. חשוב לשאול שאלות אלו על מנת לוודא שמדובר בסורגים עמידים, אשר יבצעו את תפקיד ההגנה על הבית שלכם על הצד הטוב ביותר. מומלץ להתייעץ עם מומחים מטעם חנות סורגים, ולוודא שהם משיבים לשאלות אלו. בכך, תוכלו הן להעשיר את הידע שלכם בנושא אבטחת הבית והן להבטיח שסורגים להם אתם זקוקים הם שיותקנו בספי חלונותיכם:

מהו החומר ממנו עשויים הסורגים?

שאלה זו חשובה מאין כמוה, שכן עמידות הסורג מתחילה, בראש ובראשונה, מהחומר ממנו הוא עשוי. סורגי ברזל נחשבים, מטבע הדברים, לסורגים החזקים ביותר. הם יכולים להיות מותקנים מחוץ לחלון או על החלון: בין הקרקע שלו לחלק העליון. חשוב לשאול מהו אופן ההתקנה הצפוי של סורגי הברזל בייחוד אם יש תינוקות ובעלי חיים קטנים בבית. במקרה זה עדיף שהסורגים יותקנו על החלון ללא רווח בינו לבינם.

מהן הדרכים למנף את הסורגים לשיפור העיצוב הביתי?

שאלה שמעסיקה לא מעט צרכנים, הרואים בסורגים שלהם אביזר הגנה ותו לא. רבים מהם אינם שמחים בחלקם במישור של העיצוב הביתי, שכן הם אינם מוצאים את הנוסחא שתשלב עיצוב ובטיחות. חשוב לשאול זאת בחברת אספקת הסורגים ואפילו לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע העובדים במקום, שיסייעון לבחור סורגים שהם גם עמידים וחזקים וגם מעוצבים למשעי ומתאימים לשילוב בחדר שלך.

כיצד נדע שמחירים הסורגים הם מחירים נוחים או לכל הפחות הוגנים?

נושא המחיר הוא נושא אקוטי בכל בית אב, וגם בכל גוף עסקי. חשוב לשאול זאת, וגם לוודא בחברות אחרות שהמחיר שקיבלתם הוא אכן האטרקטיבי ביותר. חשוב לבצע סקר שוק זה בייחוד לנוכח ריבוי הספקים בשוק. יש לקחת בחשבון את עלויות חומר הגלם ממנו עשויים הסורגים, הכמות שנדרשה לייצר אותם, וההפרש בין מחיר העלות למחיר שתשלמו. בחברות אספקת סורגים המחיר שנגיש לצרכן אינו רחוק, בדרך כלל, ממחיר העלות, ובכך מתאפשרת לכל לקוח ההזדמנות למגן את ביתו שלא ביוקר. חשוב לוודא שגם בחברה בה אתה קונה – התמחור נקבע כך.

כיצד נגן על הסורגים מפני זעזועים?

שאלה זו חשובה בייחוד עבור בתים שידוע כי חלונותיהם חשופים לרוחות חזקות. כמובן שעבור בתים כאלו הסורגים יהיו עמידים מתמיד, ויותקנו על החלון בתקנים המחמירים ביותר. יחד עם זאת, גם חלונות שידוע שאינם סובלים מרוחות: למשל – אם מדובר בחלון שכלוא בין שני קירות בניינים באופן חיצוני – זקוקים לפתרון, שכן מצב בו הסורגים זועזעו בכל זאת מעיד בסבירות של 90% לפחות שזה היה ניסיון פריצה. עבור דירות כאלו מומלץ להפנות את השאלה לטכנאי אבטחה ומיגון שישימו על הסורג גלאים מתאימים לגילוי פריצה. אנו, בחברת אספקת הסורגים נתקין אותם כך שבכלל לא יהיה ניתן לזעזע אותם, אך טעויות אנוש עלולות תמיד להתרחש, ולכן אם ידוע לכם שהבית אינו חשוף למשבי רוח מומלץ למגן את הסורגים עם גלאים.

Copyright © 2024 soragit.co.il. All rights reserved.

https://www.soragit.co.il/%D7%9E%D7%94%2D%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91%2D%D7%9C%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%9C%2D%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99%2D%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA%2D%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9D/cp-79.htm

אתר זה מופעל ע"י מערכת SafeSHOP, חנות וירטואלית מבית SRV אחסון אתרים
צור קשר - דואר אלקטרוניצור קשר - דואר אלקטרוני צור קשר - טלפוןצור קשר - טלפוןמצא אותנו ב- Wazeמצא אותנו ב- Wazeפנה אלינו ב- WhatsAppפנה אלינו ב- WhatsApp
פא"י צדנלב"ש חת"ך רח"ל